Slndfne Merhaba hanımlar 1 hafta önce serklaj işlemim yapıldı 21 haftalık ikiz bebeklere hamileyim. Serklajdan sonra alt karnı acıyan ağrıyan var mı özellikle sağ tarafım
incikinannesi Slndfne bende serklajlıyım 19 haftalığım alt karında kasılma ağrı uzun sürmediği sürece normal demişti doktorum
Slndfne incikinannesi uzun sürmekten ziyade daha çok sağ tarafımda oluyor neden anlamadım Perşembe kontrol var bakalım sorcam.Kaç mm’lik açıklık olmuştu sizde
Bahar0102 Bende ikiz gebe serklajliyim 15 haftada atildi dikiş o zmn beri oluyor ama bi sıkıntı yok çok şükür 21 haftalık olduk
Slndfne Bahar0102 ayy aynıymış haftamızz ne kadardı sizin açıklık. Her ağrı sızı öyle tedirgin ediyorki beni acaba bi sorun mu var diye içim pır pır
incikinannesi Slndfne Enfeksiyondan olabilir belki de benim açıklığım yoktu 19-22 haftalarda kayıplarım oldu önlem amaçlı atıldı canım
Bahar0102 Slndfne benim acıkligim yoktu önlem amaclı atildi rahim ağzı 30du 19 gittim 37 olmuştu anladigim kadarıyla size acil serklaj yapılmış ne kadardı rahimagzi
Slndfne incikinannesi işlemden sonra antibiyotik de başladılar 5 gün içtim yeni bitti sayılır çok canımı sıkıyor bu Ağrı ya 😔😔😔Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin korktuğumuzdan korusun canım 🤲🏻
Slndfne Bu serklaj işleminin başarısı ne kadar acaba ya aksi bi durum olmuş olabilir mi acaba korkuyorum 😔😔😔