Gulsah1616 Kızlar makinam vestel marka ve sıvı deterjan aparatı yok. Bebeğin kıyafetlerini yıkayacam nasıl kullanacağımı bilemedim. Siz aparatsız nasıl kullandınız?
Dilekcnkn Gulsah1616 Benimde vestel benim var ama annemlerin yok ben su alacağı zaman döküyorum onlarda ama annem direk döküyor alıyor zaten
AdenEva Gulsah1616 omo markada bi ölçek gibi kapak gibi bişeyle satılıyor kapağıyla birlikte makinenin içine atabilirsiniz
-Arya- Gulsah1616 Benim makinemde de aparat yok. Makineyi çalıştırıp su almasını bekliyorum. Tam su alırken sıvı deterjanı döküyorum, boşa gitmemiş oluyor 😊
Gulsah1616 AdenEva hiç bilemedim ki dalin aldım başta. Ve hiç sıvı kullanmamıştım. Bir daha ki sefere onu deneyeyim
Dilekcnkn Gulsah1616 Yok canım annem o şekilde yapıyor zaten kokusu falan geliyor o zaman anlamıştık aldığını ama ben annemlerde kullandığımda bekliyorum suyun gelmesini 😂
Gulsah1616 Dilekcnkn şimdi çamaşırlar çıktı ama hiç kokmuyor. Deterjanın kendi kokusu da yok aslında. Yumuşatıcı koymadım teyzem koyma dedi. Yumuşatıcı olsaydı kokar mıydı acaba 🙄Siz hangisiyle yıkadınız dalin miydi 🤔
AdenEva Gulsah1616 ben 30 derecede özel aparatı olmayanları kendi kapağıyla atıyorum hiç birşey olmuyor gayet iyi çıkıyorlar 😂
Dilekcnkn Gulsah1616 Evet canım ama ben uni baby yumuşatıcı kullandım dalin sıvının kokusu yok benimkide dalindi 😊