Yarenheybeli Kızlar betam hep 0.5 çıkıyordu aylardır 3 gündür çok fazla ağrım var bugün test yaptım kan tahlili 2.30 çıktı sizce yükselir mi nolur yardım edin dua edin lütfen
Elika0 Yarenheybeli yükselir büyük ihtimalle 🙏🙏 inşallah sağlıklı bir bebişiniz olur 🙏🙏🙏 ama lütfen hemen kendinizi kaptırmayın bekleyin biraz reglinizden birkaç gün geçsin öyle baktırın
Kymetnur Yarenheybeli canım değerin yükseldi mi var mı bebiş. Benim de hep 0.1 0.2 olurdu. Bu ay benim de 2.30. Dün verdim. Yarın bi daha vericem. Ümitliyim ama değil gibiyim de
Elfs Yarenheybeli yükselebilir benim de hep 0.70 çıkıyordu aynı hastanede bir gün 2.30 ya da 2.70 çıktı dedim belki yükselme eğiliminde olabilir gerçekten de 2 gün sonra 36 oldu
Yarenheybeli Elika0 evet canım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah rabbim dualarımı kabul etsin
Kymetnur nese_gocuk kan verdim bugün ama yarına ancak alırım ya da gece siteden bakmaya çalışacağım aile hekimliğinin
Kymetnur nese_gocuk tam sınır gibi sanki. 5 in üstünü gebe kabul ediyorlarmış. Tekrar verin isterseniz belki yükselmiştir