EsraBu 2 cm açılmam var bebek hareketsiz olduğu için yatış verecekti sabah suni eğer onlada olmazsa sezeryan olacaktık ama akşam saat 10da yeniden nstye girdik kalp atışıları ve hareketleri düzeldi o yüzden yatış yapmadık hareketleri takip etmeye devam edecez🤷♀️