Kafam yaa ne değişik doktorlar var, ben sağlık ocağında kan testi yaptırdım, özeldeki doktoruma göstermek için randevu alayım dedim doktorum boşuna para verme whatsapptan at bana sonucları sıkıntılı durum varsa öyle çağırırım falan dedi, canım doktorummm. Valla insanın bu süreçte iyi bir doktora denk gelmesi cok büyük şans, doğumunuza cok az kalmıs bu kadar kısa süre için sil bastan yapıp baska doktora gitmeyin bence ama yaptığı cok cirkin olmuş doktorun. İnşallah kalan süreyi sorunsuz atlatırsınız 💕💕