Arkadaslar sezeryan olma ihtimalim var ama bu konuda neredeyse hiç bilgim yok ama kötü tecrübeleriniz varsa da lütfen yazmayın kendimi
Nagatif yönde etkilemek istemiyorum.
1) Sezeryan doğumda da normal doğumda oldugu gibi adet kanaması olur mu
2) sezeryan olurken acı hissedermiyim
3) sezeryan sonrası aşırı agrım mı olur
4) sezeryan sonrası göbek kalır falan diyolar doğru mu. Sezeryan olup da göbeği spor yapmadan diyet yapmadan gayet hızlı küçülenler var yani.
5) hastanede ne kadar süre kalırız ben ona göre kıyafet sayısını artırayım hem bana hem bebek için
Şimdiden herkese teşekkürler 🙏🏻