Merhaba hanımlar sizlere bir sorum olacak. 38+5 günlük hamileyim ve ilk gebeliğim. Çam ve Sakura şehir hastanesinde takipliyim bugün kontrole gittim bebeğin 40+4 göründüğünü ve 3.900 gr olduğunu söylediler 3 gün sonra kontrole çağırdılar ve 4 kilo üstü olursa normal doğum yaptırmayacaklarını, sezeryan doğum olacağını söylediler. 3 gün sonra kontrole gittiğimde bebek 4 kilo üstü olursa direk doğuma alırlar mı yoksa sancımın gelmesi beklenir mi ? Zaten normal dogum olmayacak gibi görünüyor yinede beni geri gönderirler mi ? Bu tarz bir durum yaşayan veya yakın çevresinde böyle bir durumla karşılaşan var mı ?