Kızlar 9 gün önce normal doğum yaptım bebeğim sarılık oldu hastaneye git gel hiç dinlenemedim ve dikişim tutmadı bir tanesi attı 4 gündür falan. Doktora gittim yatış yapmamı istediler ama bebeğimi bırakamadım onu yanıma da almıyorlar. Zaten sarılık zor atlatıyoruz bende yatarsam nasıl iyileşecek. Böyle olup dikişi kendiliğinden kapanan oldu mu ? Tekrar dikiş şart mı ? Bi de çok korkuyorum tekrar dikiş attırmaktan bana göre doğumdan daha beter 😓