funnymummy gcegnccc doktora görünmenizde fayda var hamileliğin hiç bir aşamasında hiçbir kanama normal sayılmaz
Sevgibirkan gcegnccc kesedeki kanamanız azsa dinlenırsenız cabuk gecer benım kanama alanım büyük 1aydır yatıyorum hala aynı allah yardımcımız olsun
Sevgibirkan gcegnccc benim 15haftalık oldu 10+4 haftalıkta kanamam oldu 2defa alttan kese etrafında kanama alanım varmış hap ve igne kullanıyorum uzanıyorum hep
ikizlerin_annesi__ Benimde kese etrafında kanama oldu progestan kullanıyorum sürekli uzan yat ağır asla kaldırma
gcegnccc ikizlerin_annesi__ ağır iş yapmıyorum ama çalışıyorum o yüzden biraz ayakta kalıyorum sadece