Arkadaşlar merhaba bebek deterjanı illaki olması gereken birşey mi ben gebeyim henüz fakat ilk 3 ay bebek deterjanı kullanmayı sonrasına da kendi kullandığımız deterjanları kullanmayı düşünüyorum böyle yapar sürekli kullanan veya hiç kullanmayanlar da varmı aramızda