HappyMom Öyle bir zamana gelmişiz ki; aklara kara, karaya ak demek çok çok normalleşmiş. Birde Beyaza bu beyaz dediğimizde taşlanıyoruz. Bu yazıyı kim hazırladıysa nerdeyse sezeryan normal doğumdan iyidir demediği kalmış😂 Güzel kardeşim sizin bu verdiğini oranlar asla devlet hastanesini kapsamıyor. Devlet hastanesinde GERÇEKTEN sezeryana ihtiyaç olmadan sezeryan yapmıyorlar kadını. İstediğin kadar ağla, istediğin kadar kendini yırt. Sezeryan ameliyattır. Kolunu sebepsiz yere kestirmiyorsan, rahmini de kestirmezsin. Sizin verdiğiniz oranlar işlerini iyi yapamayan özel sektör doktorları… çoğu kadını sezeryan doğum yaptırıyorlar. Diğer kalan oran devletten gelen oranlar.