Yavrum_herseyim Kizlar dün kontrole gittim doktor genel kontrolüne çok iyi dedi ama benim kafama takılan kilosu niye takıldım onu da bilmiyorum 495 Gr normal mi doktorum normal dedi ama bilemiyorum sizlerin kaç Gr acaba
Yagmur00 Yavrum_herseyim doktor nıye ınanma gergi duymuyorsun herkesın bebegınin kılo su bır degıl benım fazladır senın normal neden kafanı karısyorsun ki
deutschetraum Yavrum_herseyim cok önemi yok kilonun sonradan haftasını yakalıyormuş bende şimdi az yemeye çalışıyorum. Ama siz illede taktım diyorsanız ceviz,muz,süt,bal tüketin bol bol sebze meyve yiyin 🌸 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Yavrum_herseyim Yagmur00 neden inanmayim doktoruma inanıyorum tabi sadece birazcık takıldım sağlıklı olsun önemli değil kilo zaten
Mimik Bana da 780 gr. Dedi, haftasina gore gayet iyi dedi🤣 Dobik de degil zayif da deel dedi… Boyu de 30cm olmus prensensimin😍