FerdAzra Merhabalar Kayseri Acıbadem hastanesine gidenler doğum ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz 😌
Kubra5538 FerdAzra ben 3 4 hafta önce konuştum standart paket 8bin dediler. Ağustos sonunda zam gelmiş daha öncesinde 7bindi
FerdAzra ezgioz öyle mi kimi 7000 diyor kimi 10 bin bende yakın zaman da doğum yapan varsa net bi bilgi alayım diye çok teşekkür ederim ☺️
FerdAzra Lavinkumsal farklıkları nedir peki bu paketlerin acaba arada ki fiyat farkları çok uçuk da 😂😂😂😂😂😂
Lavinkumsal FerdAzra Valla farklılıkları ne bilmiyorum da herhalde altından çocuk çıkartıyorlar 17 bine altından bebek vermezlerse şahsen benim zoruma gider 🤣