Oyilmaz Bence kız çocuğuna iki isim koymayın. İlerde kendi soyadını kullanma özgürlüğünü elinden almış oluyorsunuz. Erkekte önemli değil ama kızlarda bunu düşünmek lazım
deutschetraum Oyilmaz o kadar haklısınız ki 3 ismim var benim soyadı da uzundu eşimin kendiminkini alamadım
Olich Serapkuzu şimdi oldu diyeceğim ama Belis hala tek başına daha güzel duruyor. Tabii sorduğunuz için bende cevap yazdım 😘😘ama asıl anne baba sizsiniz sizin kararınız olmalı 🌺
gurbetcikizii Serapkuzu belis gıda kesinlikle hayır diyer ikisi olabilir çocukla ilerde şok dalga geçerler gıda diye yazık..
Olich Serapkuzu Gıda mı? Şaka herhalde hatta telefonun azizliğine uğramışsınızdır diye düşünüyorum 🤔🙈 Belis tek başına şahane bir isim 💗🌺