Alim Yok kuzum için ferah olsun bir taneden hiç bişey olmaz, bende ilk hamileliğimde 1 kutu ağrı kesici içtim çok şükür şuan 10 yaşında, şuan hamileyim bilmeden 9,10 tane benical içtim her şey yolunda. Bu ilaç işlerinde doktorlar ya hep ya hiç diyorlar. Yani ilacı içtin bebeğe zarar verdi diyelim Allah korusun düşük oluyor yada hiç bir zararı dokunmadan gebeliğin devam ediyor. beynine falan hiç bişey olmamıştır. Şuan gereksizce girdiğin stres onu daha kötü etkiliyor bilesin.