Merhaba hanımlar 17+3 haftalık hamileyim. İkinci bebeğim ilk oğlum 8 yaşında. Bu hamileliğimde çok ağrım var sağ kaburgamın altında böyle bıçak saplanması gibi batar tarzda 3 gündür geçmeyen bi ağrı. Uzansam da geçmiyor hatta sol kaburgamın altında ve sırtımda da aynı ağrı var 😔 Doktorumu aradım rahim büyüdüğü için oluyor bu tarz ağrılar dedi ama ben çok endişeliyim geçmiyor bi türlü 😔 Sizlerden de bu tarz ağrısı olan var mı oldu mu deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️