Maya1903 Merhaba arkadaşlar Doğum sonrası korse kullanıp memnun kalan var mı? Bir de hangi markayı önerirsiniz?
MasalAlparslanMom Maya1903 normal doğum yaptım Doğumdan 4 gün sonra korse aklıma geldi herangi bi çamaşırcıdan 40 liraya almış annem marka gözetmeksizin giydim çok güzel toparladı. Aldığım 14 kilonun 12si 10 günde gitti zaten
Hafizebdk MasalAlparslanMom hadi ya 🤩🤩🤩🤩 bana da Geçen gün ablam söyledi korse al doğumdan sonra çok isine yarar diye sizden de duyunca baya bi geveslensim şuan