deutschetraum 25+2 haftalık hamileyim. Sürekli gece tuvalete taşınıyorum su icmememe rağmen bir çare bulamıyorum siz de böyle misiniz
Bskaymazz1 deutschetraum 36+3 üm geceleri kalkmaktan uykumu alamıyorum 🤷🏼♀️😂 malesef hep böyle doğurana kadar 😂
Ceycey11 deutschetraum 37+4 deym geceleri tuvalete taşındım 😁 uyku uyuyamıyorum çok çok suda içmiyorum bi çözümü yok sanırım canım
Acemi_anne61 deutschetraum gece bende öyleyim üşenmiyorum ama sabaha karşı uyudugum için sabah gelince kalkamıyorum ve ister istemez tutuyorumm. sonra bebik tekmeye başlıyor kalk artık der gibi mecburen kalkıp yine gidiyorum 🥺
gldn065807 deutschetraum 18haftamadayim kankayim ya artık lavaboyla artık eşim guluyo yinemi diye 🙈🙈 ıdrar yolu enfeksiyonudu var bilmiyorum nezaman düzene girer
kubrapaltc Ceycey11 bizdede eşim dalga geçiyor geceleri benimle hatun sana bir yatmaya yer mi hazırlasak acaba orda diye 😀36+6dayız 😂
deutschetraum gldn065807 canım ben eşimle yatağı ayırdım 😂 onada yazık işe gidiyor zırt pırt kalkıyorum 🤣
gldn065807 deutschetraum yok bizimki uyuduğu zaman duymaz o yönden sıkıntı yok ama cidden ben yoruluyorum artık😅
deutschetraum gldn065807 bende artık daralıyorum sinirleniyorum yarım saatte bir kalkmaktan 🤦🏾♀️ Son 3 ay allahım sağlıklı sıhhatli eli kolu düzgün kucağıma alayımda
gldn065807 deutschetraum amin amin işte analık çok zor gerçekten bir okadarda guzel sağlıkla gelsinler☺️
melekylmzr deutschetraum bende 25+3üm az az sık sık gidiyorum sizin gibi gece vakti normal galiba bu durum son aylara gelince olur diyorlar canım