32 hafta gbi hemoroid oldum sonrasında yeme alışkanlığımi degistirdim kantaron yağı at kestanesi kremi gbi kremler kullandım 2 güne ağrısı gitti kabızlığım bitince oda geçmişti. 36 haftalık oldum haliyle kızım asaga indi gelişimi 3 hafta önden gidiyormuş ağır yani. Müthiş bir şekilde hemoroidim arttı ağrıdan duramıyorum. Böyle başına gelip hamilelik sonrası geçen var mı acaba hamilelik sonrasında genel cerrahiye gözüküp ameliyat olur muyum