Momandad Kızlar merhaba 4 gün önce nişanım geldi. 38+3’teyiz. Sancım yok ancak bugün mide bulantım ve kokulara hassasiyetim oldu. Sizce Doğum belirtisi olabilir mi? Geliyor mu gelmekte olan :)