Merhabalar. Dün akşamdan beri sırtım belim ağrıyor. Uzandıkça hafifledi. Ancak kasıgımda iğne batması gibi ağrı var ve karnımın sağ tarafında. Daha dün muayene oldum rahim ağzı uzunluğu falan normaldi. İdrar tahlili de verdim temiz çıkmış. Ama ağrı kafama takıldı doktordan sonra akşam başladı. Acaba yine gitsem mi bilemedim. 25 haftalık hamileyim