Arkadaşlar merhaba. Buradan böyle bir şey yapılıyor mu kural dahilinde mi bilmiyorum değilse silinir zaten sanırım. Çok şükür Rabbim bana gebeliği nasip etti . Allah sağlıkla tamamlamayı nasip eder umarım. Elimde 14 adet ovulasyon testi, 1 tane gebelik testi ve paket içinde son 10 tane folidoce folikasitim kaldı. Ben bunu gerçekten ihtiyacı olan birine vermek istiyorum ama . Adana içinde olursa elden alabilirsiniz, değilse kargoyu karşılarsanız alabilirsiniz .