Zeyn_mom 25 oldum bnde de bel sirt ve yan taraflarim da agri oluyor. Kafama 3 tane yastik koyup, sirtimi da yastiga verip oyle uyuyorum. 3. Yastik hamile yastigindan kullaniyorum diger 2si normal. Bazen bir tarafını belimin altina koyuyorum. Agrim gecmiyor ama hafifliyor. Bebek bu haftalarda daha cok kilo aliyo hem suyu artiyo ve esi de buyudugu icin, belimiz ve sirtimiz tasimakta zorlaniyor. Cok is yapma ve olabildigince dinlen. Baska caresi yok malesef.