Esraeee himm evet canım gebelikte 95 üstü istenmiyor sen endokrine git o sana açlık tokluk bakar büyük ihtimal sonrasında diyetle dengelemeye çalışır sonrası ilaçla tedaviye başlar korkma sen yediklerine dikkat et eğer riskin yoksa yürüyüş yap düzene girer inşallah bende endokrin takipliyim benim gebelik öncesi şekerim vardı o yüzden