Dr dediki şehir hastanesi ben ilçedeyim aramız 130km covidliyim yanım da kalacak kimse yok kayinvalidem var o da covidli ama 18aylik oğlumu bırakmayı düşünüyordum sancılarım başlamadı ya hemen gelmezse ne yapicam bilmiyorum böylesi başına gelen var mı yardım edin lutfen🙏 daha dün covid 37+3 diye post açmıştım bu gün 37+4 oldum sabah nişanım geldi