Bin uğraş araştırma sonucu sonunda karar verebilmiştim Hamza Kayra koyacaktım. Kayra; Allahtan gelen iyilik anlamına geliyormuş. Çok hoşuma gitmişti anlamı. Bugün bir iki sitede eski yunan mitolojisinde tanrı anlamına geldiği yazıyordu konması caiz değil diyodu. Doğru mu acaba? Bilgisi olan var mı? Lütfen yardım 🙄