Arkadaşlar merhaba bebeğim için alışveriş yapıyorum. Odasına yatagi dolabı vs alındı yanıma da bı park yatak düşünüyorum bunun dışında oturma odasında vs otururken bebeğiniz uyuduğu zaman yaniniza mi aldınız yoksa devamli kendi odanızda yatağında mi yatirdiniz ? Ayriyeten birşey anakucagi vs almak gerekir mi ? Tecrübelerinizden faydalanmak isterim :)