Eymenalininannesi 23 haftalık gebeyim dün kırmıız lekr gördüm bugğn sabah da gördüm dpktora gittim yorgunluktan dedi progestoron verdi.. Başına gelrm var mı imş bi sıkıntı olmaz tedirginim