Lutfiye_dgryl Kızlar değerim 8 şubatta 771 cıktı beta hcg 2 gün sonra 10 şubat yanı bugün 1061 çıktı sizce normal gebelikmi kimyasal gebelik varmıdır universite hastanesinde baktılar