papatya56 Baharistan https://resmim.net/i/SMJH5H Bende bugun gıttım 10+3 bende çok merak edıyom tahmin eden olur İnşallah
papatya56 Baharistan Benim iki düşügüm var bende cok merak edıyom doktorumda 15 16 haftalıkken soyluycem dedı Rabbim gönlüne göre versin ben kendiminkini kız hissediyorum
Baharistan ROSA googla resim ekle yaz canım ilk çıkan yere resim ekle yap.Ordan URL kopyalayıp buraya yapıstır
Baharistan Koi çok teşekkür edıyorum eski ultrason aslında suan 15 haftalık olduk doktor bi tahmin yapmadı içim içimi yıyor😂