Hasretimmm benimde bembeyaz oldu ama boyatmicam canim. Evet biliyorum kötü bir görüntü ama bende saglik calisaniyim. Her ne kadar doktorlar 3.aydan sonra organik boyayla boyayin deselerde yapilan arastirmalar sonucunda organik boyada dahil olmak üzere zararli oldugu tespit edilmis. Dunyaya bir can getiriyoruz. Sacini boyatip da ben sikinti yasamadim diyenler olabilir. Onlar yasamamis olabilirler ya da dogumdan sonrada yasanadabilir. Allah korusun. Hicbir seyin garantisi yok. Az sabretmek gerekli bence.