Evet doğurdum bende, 37+5 iken geldi bebeğim. Daha kokusunu alamadım emziremedim. Normal doğumdan 5 cm açıklık ile son dakika döndüm sezaryene almalarını istedim. Benim sürecim çok hızlı ama zor geçti. Daha ayağa kaldırmadılar kum torbası var üstümde. Dualarınızı eksik etmeyin hemen toparlanıp bebeğimi koklayayım….