Sngl_cvk Arkadaşlar şuan 18 haftalık hamileyim bugün hastahaneye gittim bebeğin eşinde kanama alanları varmış daha önce böyle birşey yaşayan oldumu lütfen yardımcı olun
mucizegebelik6 Sngl_cvk istirahet ediceksin korkma benimde çevresinde kanama alanım var. İgne vs verdi mi Ya da alttan fitil önerdi mi
Sevgibirkan Sngl_cvk 15haflıgım benimde kese etrafında kanamam var 11haftamda basladı igne ve ilac kullanıyorum bnde dinlenmen lazım sürekli
Sngl_cvk mucizegebelik6 herhangi bir ilaç vermedi senin yapabiliceğin birşey yok zaten dedi acaba ilaç vermesi gerekirmiydi
mucizegebelik6 Sngl_cvk o nasıl bi doktormuş Ya nasıl etkisi olmazmış bence sen doktor değiştir benim gibi riskli gebeliği olanlar 30lu haftasına kadar progestan kullanıyor.
Deryaiso Sngl_cvk o nasıl bir doktor ya bunca kadınız hepimizin doktoru işini bilmiyor o zaman garip bi adammış 3 ay boyunca kullandım bir öğün gece kullanmayı unuttum sabah kanamayla sancıyla uyandım doktorum bütün işleri başa sardırdın farkında mısın diye kızdı bana
Sngl_cvk mucizegebelik6 bebeğin eşinde kanama alanı var dedi bende birşey anlamadım perinatolojiye gittim daha önce eşi aşağıda diye beni yönlendirdi kadın doğum doktoru