Ceylankeles Kızlar 39 haftalık hamileyim dktr gitim bebeyin kilosu 3kilo400gr dedi sizce iyimi tabi doktorun demesi önemli dktr gayet iyi dedi sizcene nasıl bu kiloda doğuran varmı
esmerbomba Ceylankeles maşallah çok iyi nasıl beslendınız ne yediniz içtiniz benımde bebeğim kılolu doğsun istiyorum ☺️😏 özellikle yediniz bırsey oldumu
Merveeeeekurt Ceylankeles çok güzel canım 😊 benim doktorum dedi 2.500 ü geçince bizim için yeterli yani çok güzel kilosu sağlıklı olsun da öyle düşün, 🥰
Ceylankeles esmerbomba her sabah muz ve ceviz yedim ve tavuk çok faydalı onu da baya yedim ama emin ol hiç takmadım sadece midem bulaniyodu ondan yiyorum🤲🤲
Ceylankeles ikraveannesii cnm bende pek bilmiyorum ilk gebeliğim ve doktorun bunu nasıl karşıladı iyimi dedi
esmerbomba Ceylankeles yaaa demekkı muz baya baya kılo aldırıyor. Kabızlık yaşadınız mı pekı hergun tukettınız sonuçta
Zeynep9120 Ceylankeles 37 de 3300 kıloydu benm kızım ama gelişimi önde demişti doktorum yani sizinki normal olan bnce
Emine003 Ceylankeles Canim gayet iyi her zaman doğru göstermiyo işte benim oğlum 38.+5te 3.450demisti 2 gün sonra doğum yaptım 4 kilo doğdu oğlum 🥰🥰doktor da şaşırmıştı