Buglemebrr benim de devamlı olarak düşük tansiyonum var kendimi bildim bileli. Doktorumla konuştum hamilelikte daha da düşecektir dedi. Sizin ölçtüğünüz tansiyon benim laylaylom oynadığım çarşı pazar gezdiğim tansiyon 😂 ama doktorum bana oturup kalkarken yavaş hareket et, yatarken kalkacaksan önce 2-3 dk oturur pozisyonda kal, çok eğilip kalkma ani hareketlerde daha da düşer dedi. Doktorum inanılmaz ilgili bir doktor, yapılacak extra birşey olsa kesinlikle söylerdi diye düşünüyorum. Sizde bu şekilde dikkat edebilir biraz da doğal yollarla takviye etmeye çalışabilirsiniz.