Ben henüz 16+3 haftalığım amaaaa karnım bildiğiniz 5,6 aylık gibi. Görüntüme henüz alışamadım ve utanıyorum karnım çok belirgin olan kıyafetlerde. Dün akşam bir ay önce görüştüğümüz arkadaşlarla bir araya geldik herkes karnıma çok şaşırdı, hoşlarına gitti ama benim hoşuma gitmedi. Son aylarda nasıl olacağımı kestiremiyorum bile dünyayı yutmuş solucan gibi olcam🤦🏼♀️ Benim gibi olanlar var mı? Biraz bu konuyu konuşup aşmak istedim sizlerle