Calisananne25 30+5ten selam herkese. Son 1-2 saattir başladı sol kasığın biraz üzerinde hafif bir ağrı var gerginlik gibi mi desem, batma gibi mi desem nasıl anlatsam bilemiyorum. Var mı böyle bir şey yaşayan. Çok hafif bir ağrı ama merak ettirdi beni.
Fatmanurvehashas Calisananne25 35.haftamdayim arada sirada ozellikle son zamanlarda bende de hep oldu. Magnezyum kullaninca agrilarim hafifledi
Calisananne25 Fatmanurvehashas ben de her akşam içiyorum aslında ama. Büyüyüp gerilmeden kaynaklıdır herhalde diye kendi kendime yorum yapıyorum. Genelde temizlik yaptıktan sonra olurdu bugün durduk yere oldu.
Fatmanurvehashas Calisananne25 ben bir sey yapsam da yapmasam da oluyor. Normaldir diye dusunuyorum artik