[silindi] bilindik markalardan market yoğurdu daha sağlıklı tabi ki. Siz açıktan aldığınız sütü iyi bakterileri koruyup kötü bakterileri öldürerek kaynatamazsınız. Çok kaynatırsınız anlamı kalmaz az kaynatırsınız riskli olur. Ayrıca açık aldığınız sütün içine su mu katılmış, inek hasta antibiyotik mi vurulmuş bi ilaç mı verilmiş bilemezsiniz. Fakat süt fabrikaları süt alırken ölçüm yaparlar. O süt istedikleri değerde değilse alınmaz. Bakterisi yüksekse imha edilir. Tanklar fabrikaya girerken bile dışı özel deterjanlarla yıkanır. Pastörize süt en sağlıklısıdır. 16 saniye gibi şok ısıda iyi bakteriler korunup kötü bakteriler yok edilir. Eşim bilinen bir süt markasında gıda mühendisi üretimde yönetici. Eşim yapar yoğurdu ben alırım marketten. 😉 lütfen kendinizi riske atmayın doğru bilinen yanlışlarda evde ki süt sağlıklıdır lafına inanmayın. 🌻