sulemete canım benm ilk hamileliğimde çok kötü olmuştu emzirirken ağlıyordum resmen o kadar yara ve çatlak olmuştu tabi 5 yıl önce ozamanlar bilmiyordum ne kullancam 😁 şimdide 15 haftalık hamileyim benden önce arkadaşım doğum yaptı aynı benm gbi oldu e bebekten gümüş göğüs kapağı aldı kullandı 3-4 saatte bile hemen geçiriyor çatlağı yarayı bende ondan alıp kullanmayı düşünüyorum ❤