o1anneadayi Hamile birinin a dan z ye her konuda bir sıkıntısı sorusu oluyor her aklımıza takılanı da post açıp soramıyoruz ama arama kısmıyla arayip az cok bilgi sahibi oluyorduk üstelik bu uygulamanın en çok işe yarayan kullandığımız kısmı eminim çoğumuz için arama bölümüydü @HappyMom lütfen uygulamayı eski haline geri getirin yada tekrar arama bölümünü ekleyin 🙏🏻
nevarneyokk o1anneadayi Son güncellemeden sonra arama butonu sık sık error verilmesine yol açtığı için şuanda kullanılamıyor fakat en kısa sürede geri gelecek, güzel forumlar 🌸
meryemmm30 o1anneadayi bencede acilen gelmeli bu şekilde hiçbir içeriğe bilgiye ulaşamıyoruz buranın amacı bilgi alışverişiyse eğer b sekme bir an önce açılmalı
marbling10 o1anneadayi haklısınız ben xe çok kullanıyordum orayı,dört gözle bekliyorum düzeltmelerini. Bir an önce sorun çözülür inşallah
o1anneadayi nevarneyokk insallah en kısa sürede geri gelir yoksa gerçekten uygulamayı kullanmanın cokta bir amacı kalmıyor
o1anneadayi meryemmm30 aynen öyle her aklımıza takılanı post açıp sormakta olmuyor ben post açmaktan cok arama bölümünü kullanıyordum her merak ettiğime de cevap buluyordum
o1anneadayi meryemmm30 marbling10 mercimekanneeesi Fatmanurvehashas Kbryyy CaglaBe annesinin_beybisi Elisaceren Hanımlar koşun arama butonunu geri gelmiş sesimizi duymuşlar 😂
o1anneadayi marbling10 bence şuan da bile pek düzelmiş sayılmaz ki bi postu okuyup geri geldiğimizde sayfa tekrar başa dönüyor o da sıkıntı bence umarım arama kısmı en kısa sürede gelir vallahi o gittiğinden beri uygulamayı cok fazla kullanmıyorum girmiyorum
Fatmanurvehashas o1anneadayi evet ozellikle indirimleri duyurma kisminda hep en bastan gosteriyor. Hic verim alamiyorum
o1anneadayi Fatmanurvehashas aynen öyle bir postu açıp tekrar diğer postlara bakmak istediğimizde de böyle oluyor sayfa en başa dönüyor
Kbryyy Ya doğurdum doğurcam en önemli son zamanlarım ama arama butonu yok sürekli aklımda deli sorular. Önceden ne güzel bakıp ordan bilgi ediniyordum. Doğurduktan sonra arama butonu gelirse benim için bu uygulama hiç bir işe yaramamış olacak.
o1anneadayi Kbryyy bu gidişle gelmeyecek gibi ama bakalım umarım gelir yoksa bende silip başka uygulama bakacam
CaglaBe Geri gelecek gelecek diyorlar bir türlü gelemedi ya en önemli kısım arama kısmı zaten. Silicem yakında uygulamayı bi ise yaramıyo böle