Cotanakk Arkadaşlar 20 haftalık gebeyim bugün sırt ağrım ve idrar yolu şikayetim sebebiyle doktora gittim. CRP değerim 20 çıktı. Referans aralığı en fazla 6 olması gerekiyormuş. Doktorum safra kesene baktır dedi. Başına gelen var mı? Bebeğime zarar verir mi?