Benm ılk gebelık de sezeryandı genel anesteziyle oldum sukur cok rahat gectı sutum hemen geldı. Sezeryandan sonra yurumenızı tavsıye ederim bırde gazınızı kolay cıkarmanız kabız olmamamnız ıcın kayısı ıcerıklı meyve suyu ıcın. Su an 2.hamılelıgım 2 hafta kaldı dogumuma ınsallah bunuda kolay atlatırım