Anneoluyorummb canım ben şeker ve tiroid hastalığım vardı 3. Yul hamile kalamadım sebebsiz. 125 kiloydum mini gastrik bypass oldum, gecen yıl aralıkta. Korunuyordum bir yıl cocuk olmasın diye ki olmazdı zaten zayıflayınca şekerim düzeldi 95 kiloyken korununca hamile kalmışım. Gebelikte 89 kadar düştüm 22 haftalığım 2 kilo aldım şekeri olanlar gebelikte kilo alıyor ben ameliyatımdam belki alamadım, inşallah güzel haberlerni alırız