erseerse Kızlar bu ürünü alan var mı acaba? Bebek alışıp 6aydan sonra zorlanılıyor mu gerçekten ? E bebekten kampanya bitmeden almak istiyorum
iremcannn1907 erseerse ben aldım canım ama daha kullanamadım tabi, çok memnun olanlar var, bebeği alışamayıp boşuna aldım diyen de. Bence senin kararın ve şansa 😂
Derin0712 erseerse yigenimde var oyle aman aman oyalamadi cocugu bebegide hareketli 5 ay anca kullandi gozleyerek bebek donmeye ve cikmaya calisiyordu ayaklariyla itekliyordu kendini 7. Ayda sallanan besiklerden aldi cok memnun 2 yasina girecek hala kullaniyor ustelik 300 lira civari verdi alismis uykusu geince ona yatiyor annesi salliyor uyuyor hemen bendede tripper swet dreams var cok memnunum ucuncu bebegim olacak ebebekten 200 tlye bir ana kucagi alicam mutfakta kullanmak icin yere yakin ztn buyuyuncede dusse sikinti olmaz tasinabilir portatif yani cocuk en en fazla 6 ay kullanicak ikibin vermeye gerek yok bnce
erseerse iremcannn1907 kesinlikle şansa ilk bebeğimi sallamamıştım ama çok zorlanmıştım sürekli evde yürüyorduk zıplaya zıplaya HollyMolly evet malesef baya pahalı ama karar veremedim
HollyMolly Bende de var ama henüz kullanmadım. Abim vermişti. Bence hayat kurtaracak öyle hissediyorum :) Ama abim vermeseydi o kadar para verip alır mıydım pek emin değilim açıkçası
iremcannn1907 erseerse hastaneden getirdiğin anda koy alışsın diyor kullananlar, kolik bebekler için idealmiş inşallah kolik olmasın bebeklerimiz ama 😂🙏 bu arada ben dolap uygulamasından aldım 2. El içine sinerse öyle de bakabilirsin sıfır almak istemezsen. Çok araştırmıştım ben temiz ve az kullanılmış buldum ve aldım ☺️
erseerse iremcannn1907 2.el kaça aldın acaba? Bende düşündüm 2000e 400tl çek veriyor e bebek. 6 7 ay sonrada satarım. 800 900e bende az bir fiyata kullanmış olurum 😅😅
iremcannn1907 erseerse o da mantıklı. E bebekten o kampanyadan bende faydalandım bebek arabası alarak çok iyi oldu 😂 ben 650 liraya aldım ikinci el ama aşırı az kullanılmıştı, aldığım kişinin bebeği hiç sevmemiş nerdeyse hiç binmemiş. Ama bende böylesini bulana kadar çok uğraştım 😂 sıfır almakta mantıklı her zaman ikinci ele satma ihtimalimiz var çünkü bu ürünleri