__imtisall 11 ekimde kan verdim 14 çıktı 4 gün sonra yine verdim 175 çıktı 10 gün sonra yine verdim 9804 çıkmış normal mi ilerliyor hergün 2 kat fazla ilerliyor biliyorum ama yine fazla geldi 5.haftamdayım
Sermec27 __imtisall bence gayet normal bu değere kese gözükür benim de oğlumda 5 haftada buna yakındı değerim 🥰
sehrengiz_8 __imtisall artık bhcg baktırma canım ultrasona git kesen gözükür boş yere kan tahlili yaptırma
Ozge_ozge __imtisall Benimde aynısı cuma 367 çıktı pazar 346 pazartesi doktor kan istedi 371 çıktı alttan bakınca keseyi gördü ilk haftalarında bebek keseye girememiş olabilir dedi haftaya tekrar bakacak
Ozge_ozge __imtisall beta HCG değerim 371 di doktor keseyi gördü ama kese boş olabilir dedi o yüzden değerim yükselmeye bilirmis