Bugun 36+6 olduk randevum vardı bebegim yan yatar pozisyonda . Doktor 39. Haftaya kadar olmazsa sezeryan dedi. 37. Haftadan sonra bebek doner mi acaba ya ilk Dogumum normaldi hiç döndü donmedi meselesi yaşamamıştım. Dönmez diye umutsuzluga kapıldım simdi