Serenbayram1 Merhaba sevgili anneler 🙃 Yeni doğan da bez , ıslak mendil ve yumuşatıcı da en çok tercih edilen, memnun kaldığınız markalar neler yardımcı olur musunuz ? ❣️
Kizannesi92 Serenbayram1 bez sleppy aldım ıslak medil de sleppy aldim yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum ki hamileyken yumuşatıcı dan tiskindim kendi kıyafetlerime dahi kullanmayı bıraktım birde astım var tıkıyor beni bu hale getiren o güzel koku bebeğe de zarar verir