Nazoo_00 [https://ty.gl/00pc50qgjd](https://) veya [https://ty.gl/4jyu3deduj](https://) Bu ikisinden hangisi sizce, ikincisinin stoğu bitmis beklesem mi, ilk çantayı mi alsam
Dilekcnkn Nazoo_00 Stoğu biten daha güzelmiş başka sayfalarda da aratın isterseniz içi daha geniş duruyor onun
gulsen_ozer1 Nazoo_00 ikinci daha kullanışlı bir de ebebekten bakar mısın ben ordan aldım içi bayağı geniş ve kullanışlı belki beğenirsin
arelinannesiii Ciceksepetinde cok uyguna var bukadar para vermek nekadar mantikli hepsi ayni isi goruo
Nazoo_00 arelinannesiii cok anne bebek cantasi gibi değil de günlük çanta gibi olsun istiyorum, esim de takabilsin mesela dışarıda, ya da ben de kullanabilirim gunluk hayatımda
arelinannesiii Nazoo_00 evet bnde ilk o mantikla baktim,ama hersey ateş parasi olunca ve uyguna bulunca kacirmadim kucukken kullanirim sonrayada normal bir sirt cantasi alinir diye dusundum 64 tl ye aldm