Dilekcnkn hamisanne_63 3. Oğlum var üçünede bu ismi bırakmak nasip olmadı ama çok severim bence gayet güzel 😊
Ysmnbarin hamisanne_63 Bence çok güzel bi isim oğlum olsaydı bende İbrahim Ensar koyacaktım. Hak yolunda yardım eden demek.
Ummuebrarensar hamisanne_63 Benim oğlum un ismi Furkan Ensar Çok ssverek koydum ve ensar olarak kullanıyoruz
hamisanne_63 marbling10 bilmiyorum o vakfi 😄 kuranda geçen isimlere baktım da tek hoşuma giden bu isim oldu bir de eymen. Eymen cok konuldu çevremde ama hiç Ensar ismini duymadım kimsede 🤷🏼♀️
Mysunshinee Benim de ensar vakfı geliyor. Lütfen koymayın üzülüyorum ismi ensar olan bı çocuk görünce ve bence çoğu insan da benim gibi
hamisanne_63 Mysunshinee hiç bilmiyordum Ensar vakfını inan simdi baktım olayına cok kötü.. Ensarın anlamı cok hoşuma gitti ve kuranda geçiyor olması onun için koymak istiyordum kafam daha da karıştı 🤦🏼♀️
Kahvecekirdegi Mysunshinee benim oğlumun ismi de ensar. Sevmeyebilirsiniz tabiki ama ensar vakfiyla ne alaka. Anlamı gayet güzel. Yani vakıf kötü olsa da ne alaka anlamadım. Başka bi isimle ilgili olan biyer de kötü çıkabilir bunun isimle ne alakası var anlamadım.