Bir arkadaşım saçı ormustum onu bile açtılar dedi oje makyaj hiçbir şey istemiyorlar dedi. Normalde bende dusunmem ama yenidogan çekimi olcak hastane ile anlaşmalı fotoğrafçı. Azicik bb krem vs sürer girerim doğuma diodum ama bilemedim şimdi yasak mı değil mi siz naptiniz?
Birde ne kadar ac bırakıyorlar doğumdan sonra yanıma ihlamur kahve vs alayim mi önerileriniz var mi